Jump to content
CarPort ForumCarPort Forum

Software PRO


kimba
 Share

Recommended Posts

Habe eine Vollversion (PRO) vor 2-3 Jahren für einen A6 gekauft, mittlerweile habe ich einen e61, kann ich diese Software für diesen PKW verwenden ?, z.B. einen anderen OBD-Stecker oder benötige ich wirklich eine neue Software für BMW ??.

 

Mfg

Link to comment
Share on other sites

Moin

Das möchte ich ja, war mit Carport für meinen A6 voll zufrieden, habe aber gedacht das ich diese in Verbindung mit einem anderen Stecker weiter benutzen kann, weil man hier in jedes Steuergerät kommt.

OK, Danke erst mal für die Info, werde mich mal nach einer neuen umschauen.

 

Mfg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.