Jump to content
CarPort ForumCarPort Forum

Codierung MFL Audi A4 B7


Recommended Posts

Hallo zusammen,

 

bin neu hier  und hab direkt ein Problem.

 

Habe in meinem Audi A4 B7 ein 3-Speichen-Sportlenkrad mit Schaltwippen gegen ein 3-Speichen-Multifunktionslenkrad mit

Schaltwippen getauscht.

Jetzt wollte ich das Lenksäulensteuergerät auf MFL codieren, aber der Wert läßt sich zwar markieren und auf 00000 ändern,

aber es können keine Zahlen eingegeben werden.

 

Mach ich irgend etwas falsch ?

 

Geräte : Laptop mit Win7, Diamex CP Compakt, aktuelle Carport-Version

 

Vielen Dank und viele Grüße

Reddeer2000

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.